تکریم و گره گشایی از مسائل مشتریان سرلوحه کار شبکه شعب بانک توسعه تعاون می باشد

به گزارش سفر ارزان به دبی، مدیرعامل بانک توسعه تعاون تکریم و گره گشایی از مسائل مشتریان را سرلوحه کار شبکه شعب این بانک خاطرنشان کرد.

تکریم و گره گشایی از مسائل مشتریان سرلوحه کار شبکه شعب بانک توسعه تعاون می باشد

به گزارش گروه رسانه های دیگر خبرگزاری سفر ارزان به دبی، حجت اله مهدیان مدیرعامل بانک توسعه تعاون صبح امروز در جلسه با مدیر، معاونین اداره شعب استان تهران و تعدادی از روسای شعب شهر تهران گفت: بیش از نیمی از جریان نقدینگی کشور در استان تهران در جریان است، ازاین رو شبکه بانکی بیشترین تمرکز را در این استان دارد.

وی بابیان این که کسب سهم مناسب از سبد سپرده ای استان تهران در تجهیز منابع برای تقویت بانکداری توسعه ای بسیار مؤثر است اضافه کرد: تأمین اقتصادی بسیاری از طرح ها و پروژه های صنعتی در نقاط مختلف کشور با اتکا به منابع سپرده ای استان تهران امکان پذیر است و درواقع منابع سپرده ای استان تهران می تواند پیش برنده جریان فراوری در سراسر کشور قلمداد شود.

مهدیان با اشاره به اهمیت راهبردهای هفتگانه بانک توسعه تعاون گفت: هدف غایی و استراتژیک اتخاذ این راهبردها تقویت مشتری مداری و حداکثر نمودن رضایت مشتریان است و روسا و کارکنان شعب، با ارائه خدمات بهینه و هدایت مشتریان و رفتار نیک و اخلاق حسنه می توانند در افزایش رضایت مشتریان و احترام عمومی به مردم گام های مثبتی بردارند.

وی نقش ارزشمند تسهیلات خرد و عمومی را در برطرف مسائل معیشتی حائز اهمیت بیان کرد و گفت: تسهیلات خرد با گره گشایی از مسائل روزمره، نقش مؤثری در ایجاد امید و انگیزه به آحاد جامعه ایفا می نماید و تأکید مدیران ارشد بانک همیشه بر اعمال نهایت سهل و آسان گیری اعطای این گونه تسهیلات است.

مهدیان عملکرد مجموعه مدیریت شعب استان تهران را قابل قبول خاطرنشان کرد و اضافه کرد: چنانچه روسای شعب باهدایت مؤثر و اتخاذ تدابیر هوشمندانه، در گره گشایی از مسائل مراجعین حداکثر مراقبت را اعمال کنند، توقعات مشتریان به شکل بهتری برآورده شده و بسیاری از انتظارات پاسخ داده می شود.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون تأکید نمود: چنانچه خدمات بانک با احتیاج مشتری در تطابق نباشد یا مشتری تمایل برای دریافت خدمت مشابه از سایر بانک ها داشته باشد، اخلاق حرفه ای ایجاب می نماید نهایت خوش رفتاری و اخلاق حسنه را در شعب اعمال کنند، چراکه در بسیاری موارد ملاحظه شده رفتار خوش و احترام آمیز سبب بازگشت مجدد مشتری برای دریافت سایر خدمات به بانک خواهد شد.

در این جلسه سید باقر فتاحی عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون گفت: طی سال های اخیر فرایند کارآمدی و اثربخشی فعالیت بانک توسعه تعاون به نقطه مطلوب رسیده است و حفظ این فرایند و ارتقای سطح خدمات تخصصی بانک، با اتخاذ تدابیر هوشمندانه روسای شعب امکان پذیر است.

فتاحی صدور اوراق اسناد خزانه توسط مدیریت شعب استان تهران را گامی ارزشمند از سوی پرسنل این استان خاطرنشان کرد و گفت: صدور این اوراق در راستای تقویت انضباط اقتصادی سازمان تأمین اجتماعی و تسویه بدهی این سازمان با پیمانکاران و تأمین کنندگان دارو، شرایط مناسبی را برای ایفای نقش این سازمان در دوران بحرانی شیوع کرونا فراهم نمود.

وی با اشاره به این که فرایند روان سازی اعطای تسهیلات عمومی و خرد طی سال های اخیر در این بانک تداوم یافته است گفت: شرایط برای اعطای تسهیلات عمومی بر مبنای ارتباطات الکترونیک آماده می شود و چنانچه موضوع امضای الکترونیک مشتریان در شبکه بانکی ترویج یابد، بستر برای الکترونیکی شدن فرآیند تسهیلات عمومی بدون مراجعه به شعب امکان پذیر می شود.

سعید معادی معاون شعب و بازاریابی بانک توسعه تعاون نیز در ادامه این جلسه گفت: میزان رضایت مشتریان برآیندی از خدمات بانکی و رفتار پرسنل است و این دو مقوله مکمل و پوشش دهنده یکدیگر هستند. وی اثربخشی خدمات کیفی را در سایه ارتباط صحیح انسانی دانست و آگاهی بخشی و قانع کردن صحیح مخاطب بانکی را از مهم ترین موارد مربوط به اخلاق حرفه ای خاطرنشان کرد.

در این جلسه که با حضور احمد محمدی مدیر امور استان ها و شعب بانک توسعه تعاون نیز همراه بود، محمد شیخ حسینی مدیر شعب استان تهران گزارشی جامع از عملکرد این استان طی چهار سال اخیر ارائه نمود.

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا

به "تکریم و گره گشایی از مسائل مشتریان سرلوحه کار شبکه شعب بانک توسعه تعاون می باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکریم و گره گشایی از مسائل مشتریان سرلوحه کار شبکه شعب بانک توسعه تعاون می باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید