بازار و فروش محصولات فناورانه ارتقاء می یابد
به گزارش سفر ارزان به دبی به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، میلاد صدر خانلو رئیس مرکز توسعه تجارت فناوری گفت: یکی از اولویت های اصلی این مرکز این است که ویترینی به گستره تمام کشور ایجاد کند تا به دیده شدن محصولات فناورانه شرکت ها و توسعه بازار و افزایش فروش آنها یاری کند.

صدرخانلو در شرح برنامه های این مرکز اضافه کرد: مرکز توسعه تجارت فناوری پارک پردیس معاونت علمی در ماه های پایانی سال 98 فعالیت خود را شروع و با هدف توسعه بازار داخلی و بین المللی شرکت های عضو پارک فناوری پردیس معاونت علمی برنامه ریزی خود را ارائه نموده است.
وی بر همکاری فشرده این دو نهاد تاکید نمود و گفت: کوشش داریم تا تجارب و ظرفیت های مرکز توسعه تجارت فناوری پارک پردیس به وسیله شبکه گسترده و کشوری فن بازار ملی به تمام کشور و کلیت گستره زیست بوم تسری یابد.
رئیس مرکز توسعه تجارت فناوری علمی، بازار مورد نظر این مرکز را به دو دسته ملی و بین المللی تقسیم کرد و گفت: صادرات فناوری از جمله اهداف با اولویت بالا در این مرکز محسوب می گردد. در توسعه بازار ملی فناوری، نظام مند کردن، ارتقای برند تجاری محصولات شرکت های عضو پارک فناوری پردیس معاونت علمی و عرضه گسترده تر این محصولات در داخل کشور را نیز مد نظر داریم.
وی اضافه کرد: همچنین در صورت تأمین الزامات مربوطه، از سامانه ای با موضوع احصای احتیاج برای تقویت ارتباط میان شرکت های پارک فناوری پردیس و صنایع رونمایی خواهد شد که این سامانه به شرکت ها امکان پاسخ دهی بیشتری به احتیاجهای اعلام شده از طرف صنایع می بخشد.
منبع: خبرگزاری مهر